Pagina's

13 & 14 juni Open Ateliers Breda

13 & 14 juni 2009 organiseert VAK weer de Open Ateliers Breda(OAB). Deze keer organiseert VAK het samen met mij. De OAB wordt geopend 12 juni vanaf 17 u bij Watt's Up! in Electron.
De OAB is bedoeld om kunstenaars en hun atelier voor te stellen aan publiek.
Drie locaties staan centraal tijdens de OAB. Op Halte Vlaszak vind je de expo "De Plattegrond" en de Giftshop, in Electron de expo "De Wachtlijst" en in de Leistraat "De Eindsprint". Naast deze tentoonstellingen organiseren verschillende atelierhouders ook speciale activiteiten.
Rosa organiseerd de expositie “Was ist ist, was nicht ist ist möglich”.
Een expositie in vier ateliers naast elkaar op één etage van de kunstenaars Iris Bouwmeester, Thomas Bakker, Simon Kentgens en Arjan Janssen. Ze hebben ieder een kunstenaar uitgenodigd om werk te tonen in hun atelier. De exposanten zijn Eelco Brand, Jeroen Offerman, Michiel Huijben, Bart Lodewijks, Colin Peters, André Kok, Herman Lamers en ik. Voor de expo ben ik een installatie aan het maken genaamd "De reis van Batik".
Openingsfeest met DJ DND vrijdag 12 juni vanaf 20:30 u.

1 opmerking:

STPH zei

Hey Sabijn,

Ik kon helaas niet bij de opening zijn, druk met laatste beoordelingen. Kvind het erg jammer dat de expo maar tot zondag is, das veeeel te kort :(

Ik hoop snel je werk 'live' te zien en jou, ook leuk. Tot snel!

Grtjes stph