Pagina's

Voorproefje op de Expo "Turks" in De Kunstpraktijk in Veldhoven



Kom zondag 17 mei van 17.00 tot 19.00 uur bij de opening kijken naar het eind resultaat van mijn rijsttapijten en naar het werk van Bas de Meijer, Giti Entezami, Astrid Verkoijen, Mario Horrik en Petra Dubach in De Kunstpraktijk in Veldhoven. Ook zijn mijn zeefdrukken te zien uit de serie "In Holland staat een huis".

Speciaal voor de opening treden Koen de Wit , Dirk Elst & Dizzy Dervish Luk op, met klarinet, percussie, poëzie & derwish dans.

In september 2007 had ik in De Kunstpraktijk de Bed & Breakfast ingericht met het werk "Lisey's Story", nu zal mijn werk te zien zijn in de toonzaal.

Dus kom zeker kijken!

De Kunstpraktijk is daarna open op zondag, maandag, dinsdag tussen 12.00 uur en 17.00 uur en op afspraak. De expositie is te bezichtigen tot 1 juli 2009

Voor meer foto's van mijn werk zie blogpost "Turkish"

Geen opmerkingen: