Pagina's

Kunst en Bomen, making of boomkleed 'Acer Ginnala'


Vanaf woensdagavond 14 mei is mijn boomkleed voor de Acer Ginnala op het St. Jansplein in Moergestel te zien. Het boomkleed 'Acer Ginnala' maakt deel uit van het Kunst en Bomen project. 
100 kunstenaars hebben voor 100 bomen werken gemaakt. De kunstroute in Oisterwijk en omgeving is van 25 mei t/m 26 oktober te bezoeken. Op zondag 25 mei wordt de kunstroute feestelijk geopend om 14u op De Lind in Oisterwijk. 
Na de opening zijn er nog verschillende activiteiten zoals een Meet & Greet met de kunstenaars, dus hou mijn site in de gaten voor meer rondom mijn boomkleed.
Mocht je naar de opening toe gaan, laat het me even weten, dan spreken we af bij mijn boomkleed in Moergestel!

Hier onder een fotoverslag van het maakproces, 
tot in Moergestel!

Eerste ontmoeting met mijn boom




Samen met Thijs meten


Mooi op maat gezaagd door Gert Paans


Lakken, heel veel lagen lakken & beitsen








Mijn werk is sinds 23 juni 2014 tijdelijk niet aanwezig, hopelijk wordt het snel teruggeplaatst (bericht geplaatst op 10 juli 2014)

Geen opmerkingen: